7 iunie 2011

Soufflé de legume

Print




    Un amestec de legume care va vor incanta simturile.


Ingrediente:

1 kg conopida
500 gr dovlecei
300 gr morcov
3 oua
200 gr smantana (20% grasime)
200 gr cascaval sau branza
pesmet si ulei pt. uns forma
sare

Preparare:

1. Se desface conopida buchetele si se da intr-un clocot in apa cu sare timp de 10 minute, impreuna cu dovlecelul taiat cuburi mari si morcovul taiat rondele. Se pun intr-o strecuratoare si se lasa la racit.
2. Se bat ouale cu putina sare, dupa care se  pune smantana, se amesteca bine si apoi se adauga cascavalul (branza) ras.
3. Se unge o forma (tava) cu ulei si se tapeteaza cu pesmet. Se aseaza legumele dupa care se toarna oul batut cu smantana si cascavalul si se da la cuptor la foc potrivit, circa 40-50 minute.



POFTA BUNA!

4 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Cu siguranta ne va incanta papilele gustative, ador legumele! arata tare bine, imi place si foto! ;) o zi minunata!

Antonina Sofia Sociu spunea...

off off mai mai. cum ma topesc eu de fiecare data cand intru in bucataria ta... souffle-ul e de vis.. Pupici

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Adela!... O zi minunata si tie.

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Antonina!... sa stii ca acelasi lucru mi se intampla si mie cand iti vizitez bucataria. Te pup.