17 iulie 2011

Frigarui de pui picante

Print
   


    Daca va place mancarea picanta incercati aceste frigarui, numai bune de pus pe gratar. 


Ingrediente (pentru 8 frigarui):
750 gr piept pui
un ardei gras rosu (mare)
doua cepe
32 ciupercute mici (doar palaria)

Ingrediente pentru sosul picant: 
100 ml ulei
100 gr mustar iute
1 lingura boia de ardei iute
sare
piper


Preparare:

1. Taiem cubulete: pieptul de pui, ardeiul gras si ceapa (ceapa si ardeiul atat cat ne permite forma lor).
2. Luam cate un betisor pentru frigarui si incepem sa punem intr-o ordine dorita, ingredientele: ardeiul gras, ceapa, ciupercuta, pieptul de pui si tot asa pana umplem betisorul. Procedam la fel cu toate betisoarele.
3. Facem un sos din: ulei, mustar, boia de ardei iute, sare si piper. Ungem frigaruile cu acest sos, lasam 1/2 ora la rece si apoi le punem pe gratar. Frigem pe toate partile pana devin aurii. Servim cu salata de sezon.
 
Pofta buna!

22 de comentarii:

sarah spunea...

tare bine arata!noua ne plac foarte mult frigaruile.fac ceva asemanator cu tikka masala.pup si o duminica minunata!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Sarah!!!...O duminica frumoasa si tie! Pupici!!!

TeoBucatar spunea...

Gustos!Ador gratarele,sunt bune si snatoase!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Teo!!!...Ai perfecta dreptate! Sunt tare bune si in acelasi timp sanatoase...

sara & Miki spunea...

Vai ce bine arata... salivez. pup!

FLORY spunea...

Preferatele fiicei mele,arata apetisant!Pupici

Adela Zilahi spunea...

uiuiu! ce bine arata! vreau si eu! Pupicei si o seara placuta!

Andreea spunea...

Arata minunat! Musai de incercat!

Maya spunea...

Superba imagina cu produsul finit!Ador frigaruile :)

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Sara si Miki!!!...

Multumesc Flory!!!...

Multumesc Adela!!!...

Multumesc Andreea!!!...

Multumesc Maya!!!!...

Multumesc frumos inca o data, la toata lumea!...Va pup dulce!

Mihaela spunea...

Arata foarte bine, imi place marinata din mustar si boia, cred ca ii da un gust minunat! O saptamana placuta :)

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Mihaela!!! Intr-adevar ii da un gust deosebit!!!...Pupici!

Miha spunea...

Arata atat de bine! ;) Super super!

Alice spunea...

ce faine sunt!!!!!!!!!

miremirc spunea...

ce bine arata !!!

Oana spunea...

Mmmm, gata, trebuie sa fac si eu!
In alta ordine de idei, chiar ai avut rabdare sa numeri ciupercutele?

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Miha!!!

Multumesc Alice!!!...

Multumesc Miremic!!!

Multumesc Oana!!!...Ciupercutele nu le-am numarat dar am pus cate 4 pe o frigaruie si am avut 8 frigarui...deci...

Va pup dulce!!!

gaby_d spunea...

Apetisante tare, tare! Nu stiu cum de nu le-am zarit pana acum.

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Gaby!!! Esti o draguta!... Pup!

Betty spunea...

Minunate, Licuta! Parca le simt mirosul pana aici :) Si mi s-a facut pofta. Te pup

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Betty!!!...Pupici!!!

Cătău spunea...

salivant de bine arataaaaa