11 septembrie 2011

Tort de biscuiti

Print


 
    Un tort rapid, facut la rece si cu mare efect la "public". Il puteti servi alaturi de cupe de inghetata sau pur si simplu asa cum este. La noi s-a papat rapid fara nici o alta "adaugare" alaturi.

 
 
Ingrediente:

500 gr biscuiti petit beurre
200 - 250ml lapte
100 gr unt
100 gr nuci macinate
50 gr zahar pudra
50 gr cacao
50 gr ciocolata topita
esenta de rom 
esenta de vanilie
Preparare:

1. Intr-un castron rupem biscuitii bucati, nu foarte mici. In alt castron frecam untul cu zaharul pudra pana devine spuma si dam de o parte. Punem nucile macinate peste biscuiti, adaugam cacaua proaspat cernuta si ciocolata topita apoi amestecam usor.
2. Turnam treptat laptele si amestecam dupa fiecare portie de lichid, pana obtinem o compozitie umeda. Este posibil sa nu fie nevoie de toata cantitatea de lapte, functie de calitatea biscuitilor.
3. Incorporam crema de unt si zahar, apoi esentele. Punem totul intr-un recipient cu pereti inalti, pudrat cu cacao si cativa fulgi de ciocolata. Dam la frigider pana a doua zi.


4. Rasturnam tortul pe un platou si il pudram cu cacao si fulgi de ciocolata. Taiem tortul cu un cutit cu lama subtire si lata.
 


 
 
Pofta buna!

62 de comentarii:

Amoush spunea...

arata minunat! o seara frumoasa

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Amoush!!! Pupici!

Cristina spunea...

O alternativa eleganta a salamului dembiscuiti. Delicios.

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Cristina!!! E foarte adevarat ce ai spus! Pup!

TeoBucatar spunea...

Simplu si bun!Ca in copilarie,Licutule!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Teo!!! Adevarat! Chiar ca in copilarie! Adevarul este ca nu am mai facut de mult Adica de vreo cativa ani. Pupici!

Cristina spunea...

Arata super bine!!! Draga mea, ai primit ceva pe site-ul meu. Pupici

Unknown spunea...

Ingenios modul de prezentare. Imi place f mult. Tort din compozitia de salam de biscuiti. Foarte tare :)

Unknown spunea...

Ce bine arata!

Lia spunea...

Un salam de biscuiti in forma de tort !
Ce idee faina si de efect.
Pozele graitoare ca de obicei.
Iti imbata privirea.
Saptamana superba sa ai.
Te pup .

sara & Miki spunea...

O reteta simpla dar eleganta prin prezentare. Placuta noanta de la cacao. Pup!

sarah spunea...

un tort foarte simplu si cred ca si delicios.am sa-l incerc.o saptamana minunata

Mihaela spunea...

Frumoasa prezentare, arata foarte apetisant :)

Vasi Dubreu spunea...

Doamane cum arata!
Eu am facut mereu sub forma de salam sau tort rotund dar, asa patrat nu am vazut si mi se pare bestial:)))
Super!
O zi buna!!!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Cristina!!!Ma simt tare onorata pentru premiu! Pup!

Multumesc frumos, Brandusa!!!

Multumesc frumos, Daniela!!!

Multumesc frumos, Lia!!!Bine ai revenit!

Multumesc frumos, Sara&Miki!!!

Multumesc frumos, Sarah!!

Multumesc frumos, Mihaela!!!

Multumesc frumos, Vasi!!! Este prima oara cand l-am facut asa si mi se pare mult mai interesant decat sub forma de salam!

Va pup si va urez o saptamana cat mai frumoasa!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata bine,sigur este bun.Te pup!

FLORY spunea...

Sunt ani de cand nu fac ,ar fi timpul sa trec la treaba,arata minunat in forma asta,pupici!

Adela Zilahi spunea...

Arata super bine si foarte delicios tort! Pupicei!

Antonina Sofia Sociu spunea...

Cum poate arata Licuta!!! minunat!! pupici

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Diamar!!!

Multumesc Flory!!!

Multumesc Adela!!!

Multumesc Antonina!!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!!

Anonim spunea...

Vai ce pofta mi-ai facut !!!! Arata bestial !!!! Si mie imi aduce aminte de copilarie , papam aproape in fiecare saptamana salam de biscuiti , era desertul preferat !!! Bravooo!!!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Catkitchen!!!La cel care il faceam pe timpuri foloseam si rahat dar acum am renuntat si mi se pare ca are un gust mai fin! Pup!

Miha spunea...

Bestial arata!

Fancy Cake spunea...

Nota 10 pentru prezentare. Cred ca a fost si gustos!

Sorin spunea...

hmmm...ce bunatati gateste lumea pe aici

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Miha!!! Pup!

Multumesc Fancy Cake!!! Pupici!

Multumesc Sorina!!!Pup!

O zi buna sa aveti!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Impecabil!!!

Elena Sandor spunea...

Arata super delicios si imi plac foarte tare fotografiile! Ce aparat folosesti si ce obiectiv?

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Aziz!!! Pup!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Elena!!! Folosesc un Canon EOS 550D! Pup si multumesc pentru vizita!

Liana10 spunea...

Si nu ne-am vorbit...hi,hi...tu ai facut tort, iar eu salam de biscuiti...cu banane! Mananci si nu te saturi, apoi te enervezi ca s-a terminat prea repede, asa-i? ;-)))

Din bucataria mea spunea...

Asa este, Liana10!!! Multumesc foarte mult! Pup!

Corina spunea...

Minunat arata, Licuta!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Cora!!!Pup si un weekend minunat sa ai!

raluka spunea...

Arata super bine!Imi spuneti va rog ce aparat foto aveti?

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Raluka!!! Am raspuns intr-un comentariu putin mai sus: Canon EOS 550D. O zi buna!

Maya spunea...

O idee minunata si un extaz pentru ciocolatosi ca fiica-mea! :D
Pupici xoxoxo

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Maya!!! Pup!

yaya6 spunea...

o bucatica mica as gusta,cred ca osa-l fac.arata prea bine,o seara minunata

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, yaya6!!! Pupici!

Emily spunea...

acus am vazut tortul tau :) arata superb :*

Veronica spunea...

Delicios si foarte usor de facut!
L-am facut acum cateva zile. Super bun!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Emily!!!Pupici!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Veronica!Ma bucur ca iti place!Si noi suntem innebuniti dupa el si e tare usor de facut:)Pupici!

mary casanova spunea...

Me ha encantado tu blog una verdadera delicia,me quedo que no quiero perdemé nada de lo que publiques...

Besets i Feliç any

Anonim spunea...

as vrea sa il fac ca o baza pentru prajitura.deasupra sa pun o crema ganache,si eventual niste frisca.
mai sofisticat un pic.
te-as intreba cum e consistenta acestuia,e moale sau mai tare asemeni salamului de biscuiti?
in rest,arata super.

Licuta Marin spunea...

Anonim, cred ca se poate folosi ca baza pentru prajitura pe care mi-ai descris-o. Nu este tare ca salamul de biscuiti, dar nici moale nu e, doar ca ar trebui tinut la frigider sa se intareasca si dupa aceea sa pui crema ganache.
Iti doresc o seara minunata si daca mai ai intrebari, iti raspund cu mare placere!

Anonim spunea...

Este un tort foarte rapid de facut simplu si. usor

Natalia spunea...

Wow, poza este superba! Voi incerca si eu aceasta reteta!

Anonim spunea...

este foarte bun, l-am pregatit si eu ieri si a iesit o bunatate

Licuta Marin spunea...

Asa este Anonim!!!Multumesc frumos!

O seara minunata iti doresc!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Natalia!!!Astept impresii daca il faci:)

Te pup si iti doresc o seara minunata!

Licuta Marin spunea...

Anonim, ma bucur sa aud ca ai facut tortul si mai mult ma bucur ca iti place!
Iti doresc un weekend minunat!

Simona spunea...

A iesit excelent. Foarte usor de facut si un deliciu pentru cafeluta de dimineata:). Multumesc

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Simona!!!Ma bucur ca iti place!
Pupici si o saptamana cat mai frumoasa sa ai!

Anonim spunea...

Ce dimensiuni are tava in care l-ai facut?
As vrea sa-l fac in weekend si cum suntem mai numerosi,vreau sa stiu daca sa-l fac in cantitate dubla.
:D
Multumesc!

Licuta Marin spunea...

Anonim, vasul in care l-am facut avea aproximativ 18x18 cm. Daca sunteti mai multi o sa trebuiasca mai mult ca sigur sa folosesti un vas mai mare si ingrediente duble.
O seara minunata iti doresc si astept impresii!

Anonim spunea...

Multumesc mult! Ma pregatesc sa ma apuc de treaba si sigur dublez cantitatile.

Revin cu impresii!

Anonim spunea...

Foarte bun! Deci,foarte bun!:)
Am facut o singura gresala,totusi!Am dublat cantitatile si n-a fost deloc bine!Data viitoare le triplez, ca sa ajunga la toata lumea:)))


Licuta Marin spunea...

Anonim, ma bucur tare sa aud ca ti-a placut! Cred ca urmeaza si la noi pe lista, ca nu l-am mai facut demult;)
O seara minunata iti doresc!

Unknown spunea...

Mulțumesc pentru rețetă! Este a doua oară când o fac și iese excelent de gustos salamul de biscuiți.

Doina spunea...

Chiar voi face o mare surpriza fiicei mele ,la aniversarea ei.Multumesc din suflet.